mandag den 15. september 2014

Vi logger af

 
Vi startede jo vores camping eventyr med at købe en gammel skøn vogn fra 1982
men tja..., det var faktisk kun min storebror der nåede afsted med den..
 
Vi lavede en god byttehandel med en campingforhandler lige inden sommerferien.
De tog vores retro-vogn i bytte og vi kørte derfra med en Eifeland Holiday
 
En dejlig køjevogn, som vi holdt vores sommerferie i, men desværre
var tagvinduet utæt, så lynhurtigt fik vognen en stor fugtskade.
Vi kom frem til en god løsning sammen med KG Camping og kørte
derfra med vores vogn nr. 3, en virkelig dejlig Dethleffs Camper,
 som vi drog afsted med i fredags for at få det hele afprøvet.
 
Turen gik mod Vestbirk Elite Campingplads 20 km nord for Horsens,
en fin plads, som dog tydeligt bærer præg af, at der er mange fastliggende campister.
 
Vi loggede af og nød vores nye vogn med alle tre børn, som tumlede på legepladsen
 og nød at vi bare var der. Jeg fik læst en masse og drukket spandevis af kaffe.
 
Jeg kobler af på en helt anden måde, gør ting som jeg ikke gør, når vi holder fri
hjemme på matriklen, for der, er der altid et eller andet praktisk man kan gå i gang med...
 


3 kommentarer:

  1. Kender det. Derhjemme er der tit noget man liiige skal ordne :-)
    Kh Christina

    SvarSlet
  2. hvor fornuftigt og fedt at i gør sådan noget... Min mormor og morfar havde en fastliggende campingvogn jeg var med i hver weekend og en hver anden fridag. ind i mellem drømmer jeg mig tilbage og ville ønske jeg kunne gi mine børn det sammen men det kommer ikk til at ske. Min mand er bestemt ikk til sådan noget. Til gengæld smutter vi i sommerhuset så ofte vi kan og det er så også rigtig hyggeligt.

    SvarSlet
  3. ih ha.. vi har overvejet at købe en- men er bar i tvivl om vi vil få den brugt i andet end sommerferien og så max en weekend... og så bliver der jo en del arbejde ifht bare at leje... tænke tænke....

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)