torsdag den 26. februar 2015

Fra Boot Cut til Straight Legs

 
Jeg har for nogen tid siden arvet de her lækre bukser ved en dejlig tøs, men de var med Boot Cut/Leg* og jeg ønskede mig mere Straight Legs looket, for at blive rigtig glad for dem ku´ jeg mærke.
 
What to do?
 
Fandt lynhurtigt denne DIY hos Maria, og så var der bare ingen tid at spilde.
 


Nu er de helt perfekte og det var virkelig super nemt!
 
Måske I allerede kender Beth Huntington The Renegade Seamstress?
 
Hun er virkelig sej til upcycling af tøj! Hun har lige lavet et indlæg, hvor hun syer en varm nederdel ud af en gammel jakke, og hendes noget ældre indlæg, hvor hun laver en Maxi Skirt ud af en gammel kjole har jeg for længst arkiveret.
 
Hun har også lavet en DIY om from Bootcut to Skinny Jeans som er værd at kigge på. 
 

*Boot Cut jeans har ekstra vidde i benåbningen.
Benet bliver gerne først videre et stykke ned på læggen,
således at de kan komme udenpå et par støvler, deraf navnet boot cut.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)