onsdag den 8. juli 2015

Villa med børneliv



Sagen er den, at jeg jo arbejdede hos en ejendomsmægler år tilbage, og der var den her gamle villa fra 1972, som havde stået til salg i længe. Én dag kom sælger ind til mig på kontoret med nøglerne til huset, hun var fraflyttet og det nu stod tomt. Jeg så mit smut til at suse op til huset for lige at tjekke, om nøglerne nu passede...

Jeg var solgt med det samme. Udsigten forbløffede mig og indretningen med tre børneværelser, voksenafdeling og skøn stor kælder var helt perfekt. En måned senere var huset vores, og vi elsker at bo her. Vi har gjort meget, og der er stadig meget der skal gøres, men det er vores perle. Her vi lever, børnenes barndomshjem, her kreativiteten blomstrer, her vi griner og græder og nyder hinanden. Vores base.



6 kommentarer:

  1. Det ser også virkeligt skønt ud. Flot udsigt. Dejlig havestue. Ret skæg historie bag hus-købet :-)

    SvarSlet
  2. Gratulerer med nytt hus - det ser flott ut :)

    SvarSlet
  3. Det er da en skøn historie og en anderledes måde at finde hus på

    SvarSlet
  4. Det var et smart trick fra sælger ;-)

    Det ser godt ud... Jeg læste det først som om at det var i 1972 du købte det... Og tænkte... Aj det kan ikke passe .. Der var du ikke født ;-)

    SvarSlet
  5. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  6. Jeres hus ser så lækket, personligt og hyggeligt ud. Og du kendte det vel nok? Toftlund er vel ikke kæmpe stor?? ;)

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)